Díj

Cirmocska adta nekem a Született tehetség díjat. Igazán köszönöm. De vajon én miben vagyok tehetséges? Na jó :D. Köszönöm szépen neki. Igazán megtisztelő.

Szabályok:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

Muszály 6ot? Én mindenkinek adnám. Nehéz dolgom lenne, ezért csak egy nevet sorolok fel, a lelkem nevét Manka.

5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

Név: Éva

Becenév: Évike, Évi, Hugi, Vica

Lakhely: Csíkszereda

Születési hely: Csíkszereda

Magasság: 168 cm

Névnap: december 24.

Iskolák: utolsó az egyetem

Foglalkozás: élelmiszeripari mérnök

Testvérek: Cirmocska

Beszélt nyelvek: magyar, román, angol

Cipőméret: 38

Gyűjtemény: fotó

Kedvencek: fotózás, séta, szobanövények, állatok

Zsebpénz: :)) volt valamikor

Háziállatok: Sissyke és Cézár kutyusok, pár aranyhal, Prüntyi papagáj

Álom: kertes ház, kutyamenhely

6. Megnevezem,hogy kitől kaptam,és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba:

CIRMOCSKA

Megjegyzések

Manka (Iszlai Margit) üzenete…
koszonom szepen :) nemsokara eleget teszek a kotelessegeimnek :) puszi

Népszerű bejegyzések