Pionka avagy pillangó

Ma délután pionkákat (ahogy Regina lányom mondja) avagy pillangókat néztünk, ahogy az illatos virágokat megkörnyékezték. Íme egy kis ízelítő:

Egy idézet is eszembe jutott a pillangókról Anthony de Mello-tól:

„A boldogság olyan, mint egy pillangó,
Ha kergetik kisiklik a kezünk közül,
De ha leülünk csendben
az is lehet, hogy leszáll ránk.”

És ma pillangók repdestek körülöttünk, igazi pillangók :D.

Nyugodalmas jó éjszakát, pillangós álmokat Mindenkinek!

Megjegyzések

Antónia üzenete…
Szép sorozat. De a nagyobb méret nagyon kellene...(Vagy csak én nem tudom kinagyítani? A héten pl nem tudtam neked megjegyzést küldeni, pedig többször próbálkoztam)
Tarczali Éva üzenete…
Nem értem, hogy miért nem lehet kinagyítani, lehet Blogger hiba? A megjegyzést sem értem, én nem állítottam semmit :(
Örülök, hogy tetszik és köszönöm, hogy benéztél.

Népszerű bejegyzések